Participants del curs
Un curs necessita professorat (persones formadores, tutores, consultores…) i estudiants (alumnat, participants…), necessita persones que interaccionin i donin sentit a tots els recursos que hi ha utilitzant-los per a l'aprenentatge.
Inscriure estudiants
Una manera d'inscriure estudiants és donar-los la clau d'inscripció del curs: d'aquesta manera es poden inscriure tan sols clicant sobre el nom del curs i escrivint la clau. Només cal que l'escriguin la primera vegada: després el sistema ja recorda que hi estan inscrits.
També podeu fer una inscripció manual. Al menú "Administració" hi ha l'opció "Assignació de rols", que us permet seleccionar els estudiants que voleu que participin al vostre curs.
- Cliqueu "Administració | Assignació de rols"
- Seleccioneu el rol que voleu assignar, per exemple "estudiant".
- Seleccioneu les persones al quadre de la dreta ("Usuaris potencials") o cerqueu-les si n'hi ha moltes.
- Cliqueu la fletxa ← per passar-los al quadre de l'esquerra ("Usuaris existents").
D'aquesta manera les persones seleccionades quedaran automàticament inscrites al curs i no caldrà que escriguin la clau d'inscripció del curs per accedir-hi.
Mitjançant el procés d'inscripció manual inscriviu al vostre curs quatre estudiants que siguin participants del curs D004.