Tasques final de curs

A final de curs, normalment deixeu el nostre Classroom preparat per poder-lo utilitzar el curs vinent.

  • Elimineu les classes que ja no heu de tornar a utilitzar.
  • Arxiveu totes les classes. Si no ho feu, aquestes continuaran sortint al panell del Classroom de l'alumnat i el curs vinent els faran nosa.
  • Si voleu reutilitzar una classe, el més pràctic és fer-ne una còpia. Aquesta còpìa mantindrà les tasques, temes, preguntes, materials…. a la pestanya TREBALL DE CLASSE . Les pestanyes TAULER D'ACTIVITAT i PERSONES estaran en blanc. A principi de curs només haureu d'entrar els nous i noves alumnes i posar data d'entrega a les activitats

Per fer una còpia d'un curs entreu al vostre classroom al tauler on hi teniu tots els cursos. Cliqueu sobre els tres punts al curs que voleu copiar i al menu que apareix cliqueu a COPIA.



S'obre una finestra igual que la que surt quan es crea un curs nou. Li podeu canviar el nom i modificar els altres apartats.



Quan cliqueu a copia, us apareix el nou curs