Donem un cop d’ull a CoSpaces
En accedir al vostre espai a CoSpaces, com a docent, trobem el següent escriptori :
Els elements bàsics que podem trobar a la barra de menú de l’esquerra son la Galeria, Mis classes i Mis espacios.
Galeria: En la galeria podem trobar una col·lecció de treballs o espais (Spaces) creats per altres persones usuàries. Podeu utilitzar l’opció buscar, per trobar espais que us interessin, que trobareu a la cantonada superior dreta.
Busqueu en la galeria l’espai Sunken Ship, seleccioneu-lo i cliqueu sobre jugar.
Mis clases: Podeu crear classes (només una en la versió bàsica) i afegir alumnes d’una manera molt senzilla. Cada alumne tindrà el seu propi espai, com veureu més endavant.
Mis espacios: Aquí podreu veure els espais que heu creat. En la versió bàsica només us permet crear-ne dos. En cada espai podeu crear diverses escenes diferents.
Perfil: Teniu una icona per accedir al vostre perfil, on podreu canviar l’idioma de la interfície, la contrasenya, el tipus de compte i tancar la sessió.