Què és la realitat augmentada?

La realitat augmentada és una tecnologia que pot necessitar aparells mòbils i de xarxes wi-fi que potser no estan a l’abast de qualsevol alumne; és per això que veurem algunes alternatives de realitat augmentada per adaptar-nos al material existent a les aules, de manera que podrem aplicar també la realitat augmentada en qualsevol aula tan sols amb un simple ordinador i una pissarra digital.

El tema de la realitat virtual i el món de l’escaneig 3D és força complex i ampli, de manera que és fàcil perdre’s. Nosaltres aquí ens centrarem a aconseguir que els alumnes escanegin els seus propis treballs i els puguin mostrar en realitat augmentada. Tot amb programari gratuït o amb llicències d’estudiant.