Bits de literatura

Els bits de Literatura és una eina o estratègia que pot servir per incentivar als alumnes a la lectura de clàssics de la literatura.

De vegades hi ha llibres que costa agafar-los de l’estanteria per llegir-los. Per que són molt antics, perquè el llenguatge no ens és proper, perquè creen respecte….

L’objectiu del Bits de Literatura és fer perdre la por a la lectura d’aquest tipus d’obres i també pot ser útil per introduir les obres de lectura recomanades pel centre.

Bits de literatura – Pilar prim:

Trobareu més Bits de Literatura a Educaixa:

Els Bits de Literatura es poden presentar en diferents formats on els mestres i professors, sense excloure als alumnes, poden recomanar i apropar els alumnes a aquell tipus de llibre que, per la causa que sigui, no és el primer que s’agafa de l’estanteria.

• Per escrit: A través d’articles o participacions als Nodes.
  • En Àudio: A través de podcasts, que també es poden compartir a la nostra xarxa social.
  • En Vídeo: Fent servir plataformes d’allotjament de vídeo.