Difusió

De vegades es realitzen grans treballs que comporten molta feina però que acaben passant desapercebuts. Ja hem parlat amb anterioritat dels itineraris d’una publicació. Aquest aspecte també es pot considerar com a part de la difusió. Tanmateix, podem anar una mica més enllà.

La difusió és un apartat important, sobretot a la xarxa Nodes. A Nodes es produeixen aportacions espontànies o publicacions en espais privats que mereixen arribar a un públic més ampli. Podem fer-ne difusió promocionant-les al mur general de Nodes o promocionant-les als blogs que creguem puguin ser més adients.

Un cop el contingut estigui en els blogs o a portada podem fer-ne difusió.

Podem fer-ho de moltes maneres:

• Es poden comentar dins de l’aula les novetats que es poden trobar a la web. Amb els alumnes més joves es pot visionar a l’aula el contingut rellevant creat pels propis alumnes.
  • Inserint el giny de subscripcions a les pàgines, categories o Nodes.
  • Subscrivint nosaltres els usuaris als espais que desitgem.
  • A partir de les subscripcions de correu electrònic de Nodes
  •  A través de Missatges – Butlletins. Són missatges que podem enviar a un grup de subscriptors determinat.

Podeu accedir i gestionar les subscripcions des del Tauler.

Podeu aprendre com funcionen les subscripcions en l’apartat corresponent del curs d’Administració de Nodes.

• Facilitant les publicacions a altres centres que comparteixin interessos comuns.
  • Fent arribar les publicacions més rellevants a diaris o revistes d’educació.

Exemple d’activitat promocionada de pàgina de trobades a portada i a un diari comarcal.