Entorn d’usuari

L’entorn d’usuari és la pàgina a la qual accedim com a usuari/ària registrat/da. Aquest entorn d’usuari/ària ens ofereix una sèrie d’opcions que estudiareu tot seguit.

Depenent de la configuració del navegador, l’entorn d’usuari ens pot aparèixer en anglès o castellà.

Barra de menú superior

• Learn (Aprenentatge): Trobareu lliçons, pas a pas, per aprendre a fer servir TinkerCad.
  • Teach (Ensenyament): Si el vostre compte té rol de professor, podeu generar codis d’invitació per als vostres alumnes i, d’aquesta manera, seguir la seva feina des del vostre compte, crear grups i permetre que alumnes menors de 13 anys (no poden tenir compte de correu) puguin utilitzar-ho.
  • Gallery (Galeria) : Podeu veure dissenys compartits per altres membres de la comunitat TinkerCad.
  • Blog: Notícies i informacions d’interès oferides per l’equip de Tinkercad.

Barra de menú lateral esquerra

• Profile (Perfil): Accediu a la informació del vostre perfil i podeu canviar la configuració del vostre compte.
  • Cercador de dissenys propis: Podeu cercar els vostres dissenys d’una manera senzilla i ràpida.
  • 3D Designs (Dissenys): visualitzeu els vostres dissenys. És l’opció seleccionada per defecte.
  • Circuits: Amb aquesta opció Tinkercad integra l’aplicació 123circuits. Us permet dissenyar circuits electrònics per ser integrats posteriorment als vostres dissenys.
  • Codeblocks: Permet fer models 3D mitjançant blocs de codi arrossegables.
  • Lessons (Lliçons): Apareixen les lliçons de l’apartat Learn (Aprenentatge) que heu visualitzat.
  • Projects (Porjectes): Podeu agrupar tots els dissenys relacionats amb cadascun dels projectes que esteu desenvolupant.
  • Espai Twitter: Podeu accedir al compte de twitter de Tinkercad.